Gisteren werd de laatste wedstrijd gespeeld voor speelronde 1, waarmee ook eindelijk de winnaar definitief bekend werd voor deze speelronde. Voor de tweede keer in 4 dagen was het Henri Eggink die zich de beste mag noemen. Ondanks dat er door een aantal deelnemers gisteren nog goed werd gescoord bij de enige wedstrijd van de dag, kwam de overwinning van Henri nimmer meer in gevaar.

Het zal dan niemand verbazen dat Henri ook het algemeen klassement nog altijd bovenaan staat. Nummer twee Bas van der Veen scoorde net als Henri twee punten waardoor het onderling verschil gelijk bleef. Nummer 3 Sven Hendriks verkleinde het gat met de top 2 door 7 punten te behalen. Nummer 4, Rob Enzerink, haalde geen punten en werd voorbij gestreefd door Michiel Balvert, die 2 punten scoorde.