Vorden, 17 februari 2019 – De komende 2 weekenden is er sprake is van een inhaal- en bekerprogramma en ook gisteren was er maar een beperkt programma bij de jeugdafdeling. Er werden vier thuiswedstrijden gespeeld en met een lekker ‘voorjaarszonnetje’ was het ondanks het rustige programma toch prima vertoeven op ons eigen Sportpark. Vorden JO13-3 moet nog ff in hun ritme komen en hadden gisteren een zware dobber aan AZC JO13-3; 0-4 verlies. Vorden JO17-1 moest aantreden tegen FC Zutphen JO17-2 en maakten er een mooie wedstrijden van met een aantal prima aanvallen. Werner Rondeel was daar de meest opvallende speler want met maar liefst 4 doelpunten was hij overduidelijk de ‘man off the match’. Milan Berendsen van Vorden JO15-3 beleefde het mooiste moment dat je als voetballer kunt behalen …. in de allerlaatste minuut de winnende goal maken! Tegen HC’03 JO15-2 was er sprake van een evenwichtige wedstrijd waar aan beide kanten goede kansen werden afgedwongen maar het heel lang op een terechte 1-1 leek te eindigen. Tot in de allerlaatste minuut Milan alleen op de keeper af kon gaan en rustig de 2-1 binnen tikte. De meiden van Vorden-Socïi MO15-1 speelden in Wichmond en wonnen met 6-1 van FC Zutphen MO15-2.

Rob Immink was als fotograaf wederom aanwezig om enkele fraaie foto’s te maken tijdens de wedstrijd Vorden JO17-1 tegen FC Zutphen JO17-2