Het was gisteren de tweede speeldag van het seizoen bij v.v. Vorden en voor de allerjongsten (JO8 t/m JO12) stond de 2e competitiewedstrijd op het programma en voor de junioren de 2e bekerwedstrijd. Het is heerlijk om te zien en te merken dat na 1,5 jaar ‘corona-seizoenen’ het voor de spelers, trainers, coaches, scheidsrechters, coördinatoren, publiek en ouders weer genieten is om te kunnen en mogen voetballen op de ‘normale’ manier. Het plezier en de beleving spatte dan ook weer van het prachtige en nagenoeg geheel gerenoveerde Sportpark ‘t Grote Veld af en gelukkig was onze huisfotograaf Johan Bolink aanwezig om naast elftalfoto’s ook enkele wedstrijdfoto’s te maken.

‘s Morgens kwamen de allerjongsten om 09.00 uur al in actie en hieronder zie je enkele actiefotos van deze wedstrijden. Ook kwamen de meiden van MO13-1 voor het eerst in actie tijdens een thuiswedstrijd en hieronder zie je hiervan een actiefoto tegen FC Zutphen. Tenslotte was het opvallend dat er veel onderlinge   Bronckhorst-wedstrijden  op het programma stonden. Zo speelde de JO13-1 tegen HC 03 (2-8 winst), Vorden JO15-1 tegen PAX (8-1 winst), Vorden JO17-2 tegen Ratti/Socci (20-0 winst) en de JO13-2 tegen de nieuwe fusieclub ZZC’20 uit Zelhem (1-4 verlies).

De thuisspelende elftallen werden ook allemaal op de teamfoto geplaats en zodoende kwam ook onze JO16-1 s’middags aan de beurt en wonnen daarna ook nog ff hun eerste thuiswedstrijd tegen ZVV JO16-1 (6-1).