Afgelopen zaterdag werd tijdens de jaarlijkse vrijwilligersavond in een gezellige met zo’n 70 vrijwilligers bezette kantine van v.v. Vorden,  de nieuwe ‘Vrijwilligster van ‘t Jaar’ bekend gemaakt. Voorzitter Dirk Jan Wesselink gaf dit maal namens het bestuur de eretitel aan Harriet Gombert. Harriet is trainster-coach van de MO13-1 en is coördinator van de maandagavond-schoonmaakploeg. Positief, enthousiast, teamplayer en stimulator zijn de eigenschappen die werden benoemd bij de aankondiging en huldiging van deze sinds 1997 uitgereikte eretitel, maar bovenal is Harriet gewoon een heel erg prettig persoon in de omgang en een graag geziene vrouw in de groep, bij zowel de MO13-1 als de schoonmaakploeg. De avond werd afgesloten met een buffet en een voetbalquiz en al met al kon er wederom gesproken worden van een gezellige en geslaagde vrijwilligersavond.