Na een ‘corona-jaar’ waarbij er niet langs de deuren verkocht en gecollecteerd mocht worden, heeft v.v. Vorden gisteren weer een succesvolle avond gehad met de Grote Club Actie 2021. Met 20 jeugdteams en ieder 55 loten onder de arm, werd er gisterenavond van 18.00 tot 19.30 uur in totaal maar liefst 1025 loten verkocht. Onder ideale omstandigheden gingen de ongeveer 45 begeleiders met hun teams met in totaal zo’n 200 voetballers en voetbalsters de diverse wijken in en probeerden dus de loten voor 3 euro per stuk te verkopen. De uiteindelijke opbrengst leerde ons dat ieder jeugdlid dus gemiddeld zo’n 5 á 6 loten heeft verkocht en zodoende gezorgd voor een uitstekende opbrengst! De voetbalvereniging Vorden heeft gisteren 75 loten overgehouden en tevens nog 150 loten verdeeld onder de 9 seniorenelftallen, dus zal het de komende weken (tot 15 november) gaan proberen om alle 1250 loten verkocht te krijgen. Alle spelers en speelsters van harte bedankt voor jullie verkoopprestaties en voor de 45 begeleiders een dikke pluim voor jullie inzet, tijd en energie!