Op dit moment is de landelijke ‘Grote Clubactie’ weer actief. Ook de voetbalvereniging Vorden doet hier alweer voor het 13e jaar aan mee. De voetbalvereniging Vorden heeft een groot aantal loten gekocht (€ 0,60 p/stuk) en gaat er weer voor om ze allemaal voor de vastgestelde prijs van € 3,– p/stuk te verkopen. Op woensdag 28 oktober as. gaan wij een uur lang met alle jeugdleden (JO8 t/m JO19)  ‘het dorp in’ om deze loten aan de man te brengen. Op de Mini F-spelers na (Mini F doet dus niet mee aan deze actie) gaan wij per team, via onderstaande wijkindeling, de huizen langs en dienen dus per team 50 loten te verkopen. Ook bij de Grote Clubactie houden wij ons aan de ‘Corona-maatregelen’ en hebben hiervoor ons draaiboek speciaal aangepast.

Zie hieronder het draaiboek dat naar alle leiders/trainers/begeleiders is toegestuurd en tevens is er een plattegrond in te zien met vermelding van de wijknummers. Normaal gesproken kunnen de loten om 18.00 uur in de Herberg opgehaald worden en wordt het geld hier ook weer tussen 19.00 en 19.30 uur ingeleverd. Door de ‘Corona-maatregelen’ is de horeca echter gesloten en hebben wij besloten om op het marktplein met een kleine stand (party-tent) ons ‘Homebase’ op te zetten. Dus op woensdag 28 oktober kunnen hier per team vanaf 18.00 uur de loten opgehaald worden.

20201028 draaiboek grote clubactie