Op woensdag 25 oktober as. wordt de Grote Clubactie bij v.v. Vorden georganiseerd en dit houdt in dat wij met 19 jeugdteams/elftallen de wijken in gaan. Op deze woensdag starten wij om 18.15 uur, nadat de leiders de loten om 18.00 uur hebben opgehaald bij de Herberg in de dorpsstraat. Ieder team krijgt 65 loten en gaat dan de betreffende wijk in om deze huis aan huis te verkopen. Sommige wijken hebben twee teams en dit houdt in dat de betreffende leiders/trainers met elkaar ff contact moeten opnemen welk team aan welke kant van de wijk begint. Wanneer je alle loten hebt verkocht, dan meld je dit ff bij de organisatie en wellicht kun je dan nog andere loten verkopen die eventueel door een ander team niet verkocht konden worden. We gaan voor 1250 loten en wanneer iedereen in het geel-zwart, enthousiast, energiek en blij de deuren langs gaat, moet dit echt gaan lukken. Natuurlijk kun je vooraf al ff je ouders, opa’s en oma’s, buurvrouw en buurman of familie vragen om 3 euro voor een lot te geven, dan heb je deze alvast verkocht voordat je woensdag begint! Hieronder is het document terug te vinden met daarin het draaiboek, de tijden, de afspraken en de bijzonderheden rondom dit evenement. De JO15-1 heeft verplichtingen in de Achterhoek Cup, dus zij zullen op een andere dag haar wijk afhandelen. Succes jongens, meiden en begeleiding komende woensdag, 25 oktober! Klik op de volgende link voor het draaiboek en de afspraken/tijden enz. :  20231025draaiboek grote clubactie (De JO15-1 heeft Achterhoek Cup verplichtingen en zal op een andere dag/periode haar wijk afhandelen).