Gisterenmiddag is tijdens de nieuwjaarsreceptie van onze vereniging Greta Greven uitgeroepen en gehuldigd als ‘Vrijwilligster van het Jaar’ voor het seizoen 2018-2019. Greta is al vele jaren werkzaam in de kantinecommissie en zowel uitvoerend actief geweest als ook organisatorisch rondom planning en inkoop. Greta behoort samen met Willemien en Rikie tot de ‘ouwe hap’ en is al vele tientallen jaren actief als vrijwilligster binnen onze vereniging. Reeds tijdens een kampioensfeest in 1977(!), nog in de oude houten kantine, was Greta al aanwezig als vrijwilligster achter de bar. In de jaren daarna heeft zij de overgang naar de huidige ‘De Ark’ meegemaakt, is in de jaren ’90 en ’00 zeer actief geweest met de diverse evenementen zoals de toernooien en de seizoensfeesten en is nu nog steeds actief in de kantinecommissie en als zodanig ook betrokken geweest met het vernieuwen van de kantine in 2019. Greta werd zeer terecht op een groot applaus getrakteerd en kreeg een fraaie bos bloemen en een dinerbon van ‘De Herberg’.