De voetbalvereniging Vorden organiseert komende zaterdag voor de 3e keer een ‘Kofferbakverkoop’ om in eerste instantie de kantinevoorraad te verkopen, maar zeker ook om gezamenlijk met de lokale ondernemers op te trekken en een ieder de gelegenheid te geven voor een extra pakket voor 25 euro te kopen. Zo is er zaterdag een pakket te koop van de Bruna (zie hieronder), een boodschappenpakket van de AH Grotenhuys, een bloemenwaardebon van de Vordense Tuin, een waardebon van Bakkerij van Asselt en een BBQ-pakket van Keurslager Vlogman. Juist in deze periode merken wij als vereniging hoe belangrijk de lokale ondernemers en onze sponsoren zijn en wij willen dan ook onze leden, supporters, vrijwilligers, ouders en overige belangstellenden van v.v. Vorden oproepen om juist nu lokaal te kopen. Ga dus juist nu de boodschappen doen in het dorp en ga juist nu winkelen bij de lokale ondernemers. Kom zaterdag in ieder geval van 11.00 uur tot 12.30 uur op de Kofferbakverkoop en steun niet alleen de club, maar geef ook een positief signaal richting onze sponsoren en lokale ondernemers!