Zoals reeds eerder bericht, hebben voor de deadline van overschrijving te weten 15 juni, in totaal 8 spelers vanuit de JO15 van Socii te kennen gegeven het aankomende seizoen bij Vorden te willen voetballen. Vier van hen stromen door naar de JO17, de overige 4 spelers zullen aankomend seizoen in onze JO15 spelen. Vandaar dat de TJC op basis van deze nieuwe leden haar voorlopige indeling voor de JO15 heeft aangepast.

Wat wordt er anders:
De JO15-1 bestaat uit een vaste groep van 9 spelers. Deze groep tweedejaars JO15-1 spelers zijn zeker van hun plaats in de JO15-1. Voor de overige 6 beschikbare plekken komen in aanmerking de 4 spelers die momenteel bij de JO15-1 zijn ingedeeld en/of de 18 spelers die nu op papier bij de JO15-2 staan. Om het onderscheid duidelijk aan te geven zijn alle spelers die hiervoor in aanmerking komen vermeld in het paars. Spelers die zeker van hun plaats zijn, zijn vermeld in het zwart.
Na de eerste trainingen en bekerwedstrijden, maar voor de start van de competitie op zaterdag 21 september, zal door de verantwoordelijke trainers, in overleg met de coördinator een definitieve keuze worden gemaakt.
De TJC snapt heel goed dat dit een niet wenselijke situatie is en wellicht bij sommige spelers een onrustig gevoel kan veroorzaken. Echter de keuze is weloverwogen en door te kiezen voor bovenstaande werkwijze wordt voorkomen dat een speler niet wordt ingedeeld op het spelniveau dat hij/zij aan kan.

Na de definitieve selectie zal de JO15-1 uit 15 spelers bestaan en de JO15-2 uit 16 spelers.

Indeling JO15(gewijzigd)