Naar aanleiding van de meest actuele ‘cijfers’, de laatste ontwikkelingen rondom corona, de reacties van (ouders van) leden en andere geledingen binnen onze club hebben wij als bestuur een afweging gemaakt en besloten om aanstaande woensdag de Grote Clubactie NIET op de traditionele wijze uit te voeren. Er worden dus GEEN loten verkocht aan de deur. In plaats daarvan hebben wij besloten om aanstaande woensdagavond alleen met de juniorenteams (JO15 t/m JO19 en beide meidenteams) te gaan flyeren en zodoende te mensen in Vorden te stimuleren om een ‘Grote Clubactie Lot’ te kopen van v.v. Vorden in combinatie met een ‘vierkante meter’ kunstgras. De organisatie rondom het flyeren is iets aangepast t.o.v. de normale verkoop, want wij vragen alleen de juniorenteams om mee te helpen. Juniorenspelers, speelsters, trainers en leiders, alvast bedankt en succes allemaal met deze actie!

20201028 draaiboek grote clubactie_2