Afgelopen zondag heeft ons eerste elftal na een zeer goede tweede helft de broodnodige punten gepakt tegen DCS. Na een matige eerste helft van beide kanten zag het er nog niet naar uit dat de tweede helft zo enerverend zou zijn.
Uiteindelijk was het een verdiende overwinning. Iedereen heeft gestreden voor wat hij waard was. Ondanks het moeilijk bespeelbare veld wisten wij door goed spel kansen te creëren en  wisten wij drie keer te scoren.

Daan Horstman was weer eens ouderwets op dreef en is daarom dit keer gekozen als man of the match. Op de foto krijgt hij de bon van Houx Sport uitgereikt. De komende 4 wedstrijden zijn zeer belangrijk en het zou geweldig zijn als wij onze jongens met zo veel mogelijk supporters steunen.