De 2e bekerwedstrijd mochten we aantreden in en tegen Gendringen. Gelukkig waren er in tegenstelling tot lijnen op het veld, wel speelsters aanwezig want de grensrechters moesten maar een beetje gokken of de bal uit was. Maar goed, de wedstrijd begon toch en vol goede moed gingen we van start. de eerste 10 minuten speelden we een aardig potje en hadden we veel mee balbezit dan onze tegenstander. maar ja, daar koop je nog niks voor, het draait om de doelpunten. En dat gedeelte deed Gendringen in de eerste helft als enige een stuk beter dan ons…weliswaar met 2 afstand schoten vanaf 25 meter en 1 flinke dekkingsfout van ons stond het dus 3-0 voor Gendringen terwijl je weet en ziet dat dit totaal niet nodig is. we waren een stel (jonge) honden die de hele wedstrijd heel hard blaften maar niet bijten….om dit verder uit te leggen was het samenvattend…..gewoon allemaal net te ver van de tegenstander af en net te weinig weerstand bieden. Ook speelden we allemaal te ver achteruit in plaats van allemaal doordekken echt tot op je tegenstander of misschien wel het lef hebben om er al voor te gaan staan. Natuurlijk is dit na een 1e helft van dik 42 minuten in de rust aangegeven en werd dit ook direct goed opgepakt. we speelden op hun helft en er werden steeds meer en gevaarlijkere momenten in hun 16 meter gebied afgespeeld. Gelukkig kon Sam, die heel beheerst bleef haar 1e seizoensdoelpunt maken nadat ze de mooie steekpass van Amber had ontvangen. de aansluiting was er weer….en vanaf toen was het echt even 10 minuten zoals het hoort en zoals we dit ook gewoon kunnen als we er maar in geloven….alle ballen waren voor ons, Amber, Joanne, Samantha en Maree of Vera die was ingeschoven hadden alle 2e ballen en het was kans na kans om de 2-3 te maken. Gelukkig lukte het Noa om de bal er in te krijgen en daarna was het even rustig….er werd flink gevochten maar verder geen grote kansen meer. Aan onze kant heeft Lynn….Ja Lynn…want Maxime had in de rust na een duel waarbij niet de kleinste tegenstander boven op haar hoofd was beland te veel last om verder te keepen en heeft dus Lynn ook nog een paar beste ballen er uit gehaald. Helaas scoorde Gendringen nog de 4-2 welke totaal niet verdiend was gezien het gehele spelbeeld maar ja, dat maakt dan ook niet meer uit. samenvattend….een te slappe 1e helft zorgt er voor dat je de hele wedstrijd achter de feiten aan loopt. Maar weer een leerzame les en dat gaan we laten zien komende week als we tegen Etten Vr1 mogen aantreden om 10.00 uur al dus op tijd de wekker zetten om ons aan te moedigen!