Het is weer langer licht en tevens zijn de vakanties ook in volle gang, dus zien wij de afgelopen 2 weken regelmatig kinderen op ons Sportpark op momenten dat er geen toezicht is of in ieder geval bezetting op het Sportpark. Namens het bestuur van de voetbalvereniging Vorden en de Stichting Beheer Sport Vorden willen wij bij deze dan ook de volgende regel goed en duidelijk afspreken :

Geen toegang tot het Sportpark wanneer de poort(en) gesloten zijn! Dus ook geen fietsen plaatsen en dan over het hek klimmen, niet over het hek aan de kant van de zandweg en ook niet over het hek of gaas aan de achterkant van veld 2 en veld 3. Bij het gebruik van het Sportpark en het kunstgrasveld in het bijzonder is het NIET toegestaan om drinken en/of etenswaar mee te nemen op of rond het kunstgrasveld!