Normaal gesproken hadden wij als leden, vrijwilligers, oud-leden, supporters en sponsoren samen met het bestuur elkaar op zondag 16 januari een gezond, gelukkig en sportief 2022 toe willen wensen. Deze gebeurtenis in de kantine van onze vereniging zal echter voor het 2e achtereenvolgende jaar geen doorgang kunnen vinden in verband met de corona-maatregelen. Het betreurt ons dat wij deze gezellige samenkomst wederom niet kunnen vieren, maar hebben nu eenmaal net als ons allemaal te maken met de maatregelen en het naleven hiervan.

Tijdens de nieuwjaarsreceptie worden ook altijd de jubilerende leden in het zonnetje gezet, maar dit zullen wij dit jaar op een andere en gepaste wijze gaan doen. Wij wensen desondanks al onze jeugd- en seniorenleden in ieder geval weer veel plezier en succes in dit nieuwe jaar en hopelijk krijgen wij snel bericht dat er weer meer sportactiviteiten toegestaan zijn. Wij willen dan ook hierbij voor al onze leden, vrijwilligers, supporters en sponsoren club-van-vijftig leden een digitale toast uitbrengen en laten wij hopen dat wij als vereniging alsnog het jaar 2022 op onze vertrouwde wijze kunnen voortzetten. Nogmaals een heel gezond, gelukkig, sportief en ….. normaal 2022 toegewenst en tot horens of zien!

Bestuur v.v. Vorden

Marc – Kees – Oscar – Rob – Udo – Wilbert – Ilse – Joris