Morgen vindt de oliebollenactie plaats van de voetbalvereniging Vorden en zal het vaste ‘bakteam’ met Minie, Theo, Oscar, Hans en Ard zo’n 2000 oliebollen gaan bakken. Inmiddels zijn er al zo’n 150 bestellingen geplaatst, maar aangezien de verscherpte maatregelen deze week zijn ingegaan, hebben wij wel besloten om de oliebollen te gaan bezorgen. Morgen gaan spelers van het 1e elftal dus het dorp door en leveren de oliebollen bij huis af. In deze tas met oliebollen (en eventueel ook nog v.v. Vorden-gadgets) zit ook een flyer van de organisatie ‘Buddy-to-Buddy’. De voetbalvereniging Vorden wil graag aandacht schenken aan de oproep voor vrijwilligers voor deze landelijke stichting en in het bijzonder de regio ‘Bronckhorst’.

Buddy-to-Buddy Bronckhorst

Begin maart start weer een nieuwe matchingsronde Buddy to Buddy in gemeente Bronckhorst. Buddy to Buddy koppelt inwoners van gemeente Bronckhorst en nieuwkomers aan elkaar. In 4 maanden tijd leren buddy’s elkaar beter kennen. Eén persoon kan heel waardevol zijn in de zoektocht naar een nieuw bestaan. Maar contact is voor beide kanten een verrijking. Je kunt je aanmelden als buddy via deze link: Aanmelden als buddy en meer informatie lees je op www.buddytobuddy.nl/bronckhorst

De nieuwe ronde start met een informatieavond op 9 februari. Die avond hoor je alles over Buddy to Buddy en over de manier waarop we nieuwkomers en inwoners van gemeente Bronckhorst aan elkaar koppelen op basis van gemeenschappelijke interesses.

Begin maart gaat het 4 maanden durende Buddy-traject van start met een feestelijke ontmoeting. Daarna ga je eens in de week met je buddy iets doen dat jullie beiden leuk vinden.

Uiteraard organiseren we de matching én de informatieavond met inachtneming van de regels van het RIVM.

Flyer_BTB_Bronckhorst_versie1