Na twee weken op dinsdagavond, donderdagavond en zaterdag overdag door een groot aantal vrijwilligers bezig te zijn geweest met het project ‘Omheining Hoofdveld’, zijn er flinke meters gemaakt. Afgelopen zaterdag zelfs letterlijk, want het gehele pad langs de lange zijde tussen het hoofdveld en de panna-veld en het 2e veld is geheel betegeld. Nadat dus in de eerste week al het ijzerwerk en betonpalen waren verwijderd, werd er in de 2e week dus grond afgegraven, paden aangelegd met zand en alle stenen klaar gezet om bestraat te worden. Afgelopen zaterdag was er weliswaar een kleine groep vrijwilligers aanwezig, maar zij hebben zeer effectief en snel meters gemaakt en zodoende de bestrating langs het hoofdveld voor één gedeelte dus al klaar gemaakt. Komende zaterdag gaan wij weer verder, nadat enkele vrijwilligers deze week nog weer een aantal voorbereidingen treffen. Wil je zaterdag een ‘handje helpen’ meld je dan om 08.30 uur bij het Sportpark, zodat er vanaf 08.45 uur verder gewerkt kan worden aan de bestrating rondom het hoofdveld.