Zoals ieder jaar zou de v.v. Vorden ook nu weer op de eerste zaterdag van het jaar de flessenactie organiseren. Door de corona-maatregelen ging dit, net als in 2021, echter niet door, maar werden wij geholpen door onze hoofdsponsor AH Grotenhuys. In de maanden januari en februari werd namelijk de ‘gele button’ beschikbaar gesteld voor de club, zodat de klanten het statiegeld eventueel konden storten op onze clubkas. Afgelopen week werd bekend gemaakt dat er maar liefst € 470,– beschikbaar gesteld was aan de vereniging en zodoende kunnen wij toch nog een substantieel bedrag in onze boeken noteren onder de noemer ‘Flessenactie’. Wij willen hierbij Björn Grotenhuys enorm bedanken voor de medewerking en natuurlijk alle klanten die het statiegeld hebben toegekend aan onze club!