Het ‘feestweekend’ van v.v. Vorden met op vrijdagavond de jaarlijkse ArkaNoice-party en op zondagmiddag de ‘after-party’ met zanger Mike van Dijk is zeer geslaagd. Vrijdagavond had de organisatie (Koen Oosterhuis, Daniel Wabeke, Youri Kastemans, Bas Abbink, Kevin Vliem, Bas Abbink, Gijs van de Veen m.m.v. de kantinecommissie onder leiding van Kees Jansen) er een speciaal thema aan gekoppeld, namelijk ‘White-party’. Met zo’n 250 aanwezigen jeugdleden en introducés van 15 tot 22 jaar zat de kantine en de overkapping en extra tenten helemaal vol en was het een zeer gezellige en geslaagde avond. Zondagmiddag, direct na de thuiswedstrijd van Vorden tegen Union, was het eveneens een zeer gezellige zondagmiddag. Met de aanwezigheid van vele senioren- en JO19 teams, inclusief het Dames 1 team, en vele supporters was het met 150 man gezellig vol in kantine de Ark en maakte volkszanger Mike van Dijk er wederom een mooi feestje van!

White-Party 2019

After Party 2019

Uit de oude doos : ArkaNoice 2009 (10 jaar geleden)