Op maandag 12 februari is het zover, want dan gaat de AH Plaatjesactie van start! In december zijn er van alle spelende leden en begeleiders foto’s gemaakt en hiervan is door AH een fantastisch verzamelalbum samen gesteld met leuke foto’s van de spelers en begeleiding van alle v.v. Vorden teams. Exclusief voor de leden van v.v. Vorden is er op zaterdag 10 februari  van 10.00 – 16.00u de mogelijkheid om hun verzamelalbum op te komen halen bij de AH service balie. Voor deze ‘early adapters’ ligt er dan ook een zakje gratis plaatjes klaar als je die op dat moment komt ophalen. Voor de overige leden is het mogelijk om vanaf maandag 12 februari hun verzamelalbum op te halen. Daarnaast zullen we op zaterdag 10 februari as. om 10.00u bij AH Grotenhuys de actie feestelijk gaan openen. Voor de pupillen (mini f t/m jo en mo13) die bij deze opening aanwezig zijn ligt er nog een extra kleinigheidje te wachten. Bij het ophalen van je album moet je alleen even laten weten wie je bent en in welk team je zit. Dan kunnen we dat bijhouden. Graag willen wij jullie veel verzamelplezier wensen met deze leuke actie en blijvende herinnering.