Bas Tukker is wat je noemt een werkelijke voetbalfan. Hij is geen supporter van een betaald voetbalclub die om de week in een stadion zijn cluppie steunt, maar houdt van het pure voetbal en is altijd uit op prachtige, authentieke en sfeervolle amateur sportparken. Hij rijdt al jarenlang vele duizenden kilometers in Europa om iedere week een wedstrijd op amateurniveau te bezoeken en daarvan een fotoreportage te maken. Sinds een aantal jaar heeft hij zelfs een eigen website gemaakt en daar zijn de tripjes naar diverse amateurvelden in Engeland, Duitsland, België, Zwitserland, Oostenrijk, Slowakijke en natuurlijk Nederland te vinden en sinds vandaag staat ons eigen Sportpark ‘t Grote Veld hier ook op. Bas had vandaag Vorden tegen Eendracht uitgekozen en maakte een prachtige reportage van ons Sportpark, waarbij vooral duidelijk wordt dat hij vooral oog heeft voor de bijzondere, originele, uitzonderlijke en authentieke plekje en kiekjes van een amateurveld. Klik hier voor de website van Bas Tukker en klik hier voor de specifieke fotoreportage van v.v. Vorden.