Verrassend waren de wedstrijden tot en met zaterdagavond wel te noemen qua uitslagen. FC Utrecht won vrijdag vrij gemakkelijk bij Sparta Rotterdam,, RKC Waalwijk won net zo eenvoudig bij SC Heerenveen met 1-4. En in de Bundesliga won hekkensluiter Schalke 04 met 2-1 van Vfb Stuttgart.

Maar ach, wat is verrassend. Ook deze week zijn er weer genoeg die dit hadden voorzien. Esther Tolkamp staat aan kop met 48 punten. Zij voorspelde Sparte Rotterdam en NEC Nijmegen – FC Volendam helemaal goed en scoorde bij alle andere wedstrijden minimaal 2 punten. De top 3 is geheel bezet door vrouwen. Op plek 2 staat Marée Oplaat, gevolgd door Lize Schoppers.

Vandaag komt de traditionele top 3 in actie in de Eredivisie. Wie laat hierin steken vallen? Weet PSV de topper tegen FC Twente te winnen? En zorgen de uitwedstrijden van Ajax en Feyenoord tegen laagvliegers Fortuna Sittard en Vitesse niet voor puntenverlies? Vanmiddag rond 18.00 uur weten we wie de winnaar is.

Voor de tussenstand klik hier