De VoProVo-organisatie is een weekje met vakantie in het zonovergoten Duitsland. Maar natuurlijk willen we jullie wel op de hoogte houden van de ontwikkelingen in de vv Vorden-voetbalpool. Want vrijdagavond om 20.00 uur werd er weer afgetrapt in speelronde 11. En dat werd gedaan door Top Oss en Roda JC. Verrassend genoeg wist Top Oss te winnen. Dit leverde helemaal niemand punten op. Alleen Job Schoppers wist te voorspellen dat Top Oss wist te winnen.

Gisteravond was degene die gelijke spelen had voorspelt, de grote winnaar. Want zowel Chelsea – Manchester United als Bayer Leverkusen – Vfl Wolfsburg als Feyenoord – Fortuna Sittard eindigden allemaal in een gelijkspel.

Erwin Hengeveld wist dit als enige goed te voorspellen. Althans, hij had de wedstrijden Bayer Leverkusen – Vfl Wolfsburg en Chelsea – Manchester United helemaal goed voorspeld. Tel daarbij op dat hij ook 10 punten scoorde bij Vitesse – FC Emmen en dan komt hij op een totaal van 39 punten. Ook Lynn Hartman wist de buitenlandse wedstrijden helemaal goed te voorspellen. In de Eredivisie wist zij net iets minder goed te voorspellen. Maar hierdoor staat zij op plek 2.

Vandaag volgt nog een vol programma in de Eredivisie. Dus de weekzege van Erwin is nog geen feit. Morgen berichten we jullie over de einduitslag.

Wil je weten waar je staat, klik dan hier.