Sinds vorige week woensdag mogen de jeugdleden van v.v. Vorden weer trainen op ons Sportpark. Door de aangekondigde versoepelingen van de corona-maatregelen is het voor de jongste jeugdleden t/m 12 jaar zelfs mogelijk om volledig te trainen, inclusief ‘partijtje’, en mogen de jeugdleden van 13 t/m 18 jaar trainen met inachtneming van de 1,5 meter ‘social distance’. De TJC, met Rob Oplaat in de afgelopen week als corona-coördinator tijdens de trainingsmomenten, geeft aan dat het vanaf woensdagmiddag en op woensdag- en donderdagavond en de gehele zaterdag goed is verlopen. Het corona-protocol van v.v. Vorden en de bijbehorende afspraken worden goed nageleefd en vooral de aanloop- en afzonderlijke uitlooproute zorgt voor de juiste en daarmee beoogde bewegingen.  Voor de trainers van de juniorenteams (13 t/m 18 jaar) is het pittig om de oefeningen uit te voeren met inachtneming van de 1,5 meter afstand, maar met elkaar hebben zij zich hier tot nu toe goed mee gered. Het speciale trainingsschema heeft wel een nieuwe versie gekregen en staat hieronder vermeld en is inmiddels al naar de betreffende coördinatoren en jeugdtrainers gecommuniceerd. Vandaag, bevrijdingsdag 5 mei 2020, is het Sportpark gesloten en is er dus GEEN training.

Hierbij het schema dat vanaf woensdag geldt (dinsdag 5 mei dus GEEN training) :

Alternatief Trainingsschema Jeugd vv Vorden_ No-Corona_2