Het aantal blessures bij een aantal elftallen bij v.v. Vorden is hoger dan normaal. Vooral bij het 3e, JO19-1, JO15-1 en de laatste twee weken in de diverse pupillenteams (spelers niet beschikbaar wegen quarantaine) is het al weken lang flink puzzelen om toch te zorgen dat er zaterdags gespeeld kan worden. Zo spelen in de JO19-1 de laatste 3 wedstrijden veel spelers van de JO19-2 en de JO17-1 mee, komen daardoor spelers van de JO15-1 wel eens aan de beurt bij de JO17-1 en krijgt de JO15-1 op haar beurt ondersteuning van spelers uit de JO13. De vele trainers en leiders van deze diverse elftallen verdienen samen met de coördinatoren wel ff een pluim voor het vele regelen en de tijd en energie die in het appen, mailen en bellen gestoken wordt. Het heeft ook zeker zijn voordelen, want op deze wijze komen jonge spelers en speelsters ook automatisch aan wedstrijden op een hoger niveau en in een hogere leeftijdsklasse toe. Het belangrijkste is dat we elkaar blijven helpen en op het moment dat je gevraagd wordt om mee te doen met een ander team, je altijd moet denken ‘ik zou het ook fijn vinden als iemand anders met mijn team mee wil doen, als wij er tekort hebben’.

Afgelopen weekend waren er veel afwezigen bij het 1e elftal en speelden er zodoende maar liefst 6 spelers onder de 22 in de basis, speelden er spelers uit het 2e en het 5e mee met Vorden 3, speelde JO19-1 weer met vier jongens uit de JO17-1 en JO19-2 (en behaalden keurig een punt tegen Twenthe Goor) en speelde tenslotte Vorden JO15-1 met drie spelers uit de JO13-1, die eerst s’morgens met hun eigen team hadden mee gedaan. Het is dan ook extra mooi als deze drie spelers (Gijs, Thijs en Jasmijn) alle drie in de rust in mogen vallen en dan met een 1-2 overwinning op Warnsveldse Boys nog ff op de foto mogen na hun prima invalbeurt (zie foto). Tenslotte werden er noodzakelijkerwijs toch ook nog een aantal pupillenwedstrijden afgelast, wegens teveel spelers wie afwezig waren wegens quarantaine. Dit kan jammer genoeg, ook het komende weekend, niet opgelost worden met bovenstaande initiatieven en moeten we gewoonweg accepteren. Voor de rest wensen wij iedereen in deze moeilijke periode heel veel sterkte met het herstel van diverse blessures, wensen wij de leiders en trainers het beste  met het regelen van spelers en wensen wij vooral de spelers heel veel succes als zij met een ander team mee mogen doen!