In de eerste drie ‘beker-weekenden’ van het nieuwe seizoen wordt er altijd van alle teams een elftalfoto gemaakt. Met deze nieuwe elftalfoto wordt dan de teampagina op de website bijgewerkt, de website in het algemeen en natuurlijk de presentatiegids, waar alle 29 elftalfoto’s keurig verdeeld over de gehele gids gepresenteerd worden. Johan Bolink is al jarenlang onze huis-fotograaf en hij maakt nu al 15 jaar lang in deze eerste weken van september van alle teams een foto, maar dit jaar moeten wij met z’n allen ff wat meer geduld hebben. De voetbalvereniging Vorden heeft namelijk een nieuw kledingcontract getekend en is met Stanno (Deventrade) een geheel nieuw tenue overeen gekomen. Deze tenues zullen voor alle spelende leden en 29 teams aan het eind van deze maand beschikbaar worden gesteld en vandaar dat ook pas vanaf eind deze maand de nieuwe elftalfoto’s kunnen worden gemaakt.

Elftalfoto

Wanneer de nieuwe tenues beschikbaar zijn, zal er z.s.m. een schema worden gemaakt voor het maken van de elftalfoto’s. Dit zal waarschijnlijk eind deze maand en begin oktober plaats vinden. Er worden dan elftalfoto’s gemaakt in drie rijen (JO8 t/m JO12 twee rijen) met de spelers in het nieuwe tenue en de begeleiding in representatief v.v. Vorden-kleding (of shirt, of coachjas of trainingspak).

Teampagina website v.v. Vorden

Op dit moment zijn alle teampagina’s op de website van v.v. Vorden aangepast, waarbij de gegevens en de foto van het vorige seizoen niet meer zichtbaar zijn. Wel staat op deze teampagina de shirtsponsor en de standen, de uitslagen en het programma van het betreffende team. De namen en de elftalfoto zullen dus eind deze maand, begin oktober op de website verschijnen.

Presentatiegids v.v. Vorden

Ook dit seizoen komt er weer een presentatiegids van v.v. Vorden uit en dit keer is het zelfs nog dikker dan de voorgaande jaren, namelijk 68 pagina’s. De sponsorcommissie heeft de advertenties inmiddels verkocht, de redactie heeft 75% van de tekst reeds gereed en de vormgever is reeds begonnen met de samenstelling van deze gids. De elftalfoto’s van de 29 teams van dit seizoen worden dus eind september/begin oktober gemaakt, wanneer de nieuwe tenues van alle elftallen beschikbaar zijn. Dat is dan ook het moment dat de presentatiegids volbracht wordt en uiteindelijk naar de drukker gaat.