Komende donderdagavond om 20.00 uur speelt het 1e elftal haar eerste (oefen)wedstrijd van dit seizoen in Zutphen tegen AZC om 20.00 uur. Door de corona-crisis heeft de thuisclub AZC een speciaal protocol opgesteld en voor thuiswedstrijden van het 1e elftal een maximum ingesteld van 350 toeschouwers. Alle belangstellenden, zowel uit Zutphen als Vorden, dienen zich via de poort bij de parkeerplaats te melden en in te schrijven en op deze plaats is er ook gelegenheid tot het gebruik van desinfectiemiddelen. Het bestuur van AZC hanteert voor deze wedstrijd geen entree, maar wel wordt nauwkeurig het aantal toeschouwers geregistreerd, waardoor bij een aantal van 350 besloten wordt de poort dicht te doen. Natuurlijk wil je graag dat alle belangstellenden graag naar de wedstrijd kunnen kijken, maar als thuis spelende amateurclub heb je nu éénmaal deze verantwoordelijkheid te dragen en dien je dus omwille van de gezondheid van ons allen en het ordelijk laten verlopen van de maatregelen een stop in te stellen bij het bereiken van 350 toeschouwers. Dus kom op tijd want vol=vol.

Het 1e elftal zal donderdagavond compleet zijn en dit houdt in dat zowel nieuweling Musa Dagdelen als de weer vanuit het 2e elftal terug gekeerde Rik Schröer hun eerste minuten zullen maken in het shirt van Vorden 1. Trainer Manfred Graven ziet deze oefenwedstrijd als een prima testcase in deze fase van de voorbereiding en verwacht een mooi duel met twee frisse, aanvallende ploegen. De wedstrijd zal gespeeld worden op het hoofdveld (natuurgras) van AZC en begint om 20.00 uur.