Het was niet alleen de eerste competitie-zaterdag van het seizoen 2021-2022, maar ook nog eens de eerste ‘normale’ zaterdag sinds 11 maanden. Eindelijk was er weer een volledig programma, eindelijk kon je weer de hele vrijdag op de APP naar het programma van je team kijken, eindelijk kon je zaterdagmorgen opstaan met dat lekkere gevoel dat er een wedstrijd gespeeld mocht worden en dan ook nog eens zonder de 1,5 meter regel! Het was dan ook weer een heerlijke voetbalzaterdag op ons Sportpark met in de ochtenduren ook nog eens een grote groep vrijwilligers die met het planten van 20 bomen het kunstgrasproject echt ‘af’ hebben gemaakt, voordat volgende week zondag op 3 oktober het kunstgras officieel geopend gaat worden.