Behalve RKC Waalwijk werd er niet veel gescoord in de vrijdag- en zaterdagwedstrijden. RKC Waalwijk wist maar liefst 5x het netje te vinden. Dit kon niet tippen aan de 0-0 van FC Utrecht – NEC en de 1-0 van Borussia Dortmund – Schalke 04.

Gelukkig hebben we genoeg mensen die hier wel kijk op hebben. Zo wist Edwin Schooltink Vitesse – FC Volendam en Sparta – FC Groningen helemaal goed te voorspellen. Hierdoor is hij koploper met 34 punten.

Maar het zit, ook dit weekend, weer dicht bij elkaar. Zo wist Marée Oplaat de wedstrijd van de Graafschap – Almere City en Sparta – FC Groningen ook beiden goed te voorspellen. Zij staat daarom 2e met 32 punten.

Hierna komt er een grote middenmoot. De top 5 wordt gecompleteerd door Christiaan Brinkhorst, Jeroen Tijssen en Rien Wabeke.

De verschillen zijn klein. Morgen is het Super Sunday met PSV – Feyenoord en AZ – Ajax. Daarnaast ook de kraker in Spanje tussen Atletico Madrid en Real Madrid. Lastige wedstrijden om te voorspellen. De weekwinnaar wordt morgenavond rond de klok van 23.00 uur bekend.

Voor de gehele tussenstand klik hier.