Het programma van v.v. Vorden laat deze week niet alleen een volledig programma zien in het komende weekend, maar ook op de doordeweekse avonden wordt er iedere dag gevoetbald. Vorden JO15-1 haalt vanavond in tegen VVO in Velp en Vorden 1 speelt een oefenwedstrijd tegen FC Zutphen. Het 1e elftal speelt na het toernooi in Hengelo Gld met wedstrijden tegen Ruurlo en Keyenburgse Boys, een oefenwedstrijd in en tegen Woezik en drie bekerwedstrijden tegen Witkampers, Voorwaarts en DZC’68  nog één oefenwedstrijd alvorens zondagmiddag thuis tegen SDC’12 de competitie 2022-2023 begint. De wedstrijd tegen 3e klasser FC Zutphen (za) zal vanavond op Sportpark Helbergen om 20.15 uur starten  Woensdagavond komt de JO19-1 in actie wanneer zij thuis spelen tegen SP. Neede JO19-1 en donderdagavond speelt Vorden 4 thuis de inhaalwedstrijd tegen Longa 12. Vrijdagavond komend de senioren van de 45+ in actie, wanneer zij in Oeken op Sportpark ‘de Overkant’ haar eerste wedstrijden spelen van dit seizoen. Na dinsdag- woensdag-, donderdag- en vrijdagavond zal er daarna op zaterdag en zondag volop drukte zijn met de competitiewedstrijden van zowel de jeugd als senioren!