Afgelopen weekend was het een drukte van belang op ons Sportpark met op zondag maar liefst vier thuiswedstrijden, waaronder het 1e elftal om 14.00 uur tegen DCS en op zaterdag 11 thuiswedstrijden en een extra tournooi voor de Mini’s. Op beide fraaie lentedagen onder heerlijke voetbalomstandigheden kwamen achtereenvolgens Vorden 7, Vorden 2, Vorden Dames 1 en het 1e elftal in actie. Onze ‘huisfotograaf’ heeft deze dag fraai in beeld gebracht en hieronder is een impressie te zien van de wedstrijden van het 1e en 2e elftal. Zaterdagmorgen was het ook al een waar voetbalfeest toen de Mini’s van v.v. Vorden in actie kwamen. Rob Immink was daarbij ook aanwezig en vandaar dat er ook van deze wedstrijden schitterende foto’s zijn gemaakt. Klik onderaan de foto’s op de links die de gehele reportage van Johan en Rob laten zien.

Klik hier voor de reportage op de site van Johan Bolink

Klik hier voor de reportage op de site van Rob Immink