Geen van de topclubs wist dit weekend hun wedstrijd te winnen. Ajax ging in eigen huis onderuit tegen FC Twente. PSV sprokkelde een puntje bij Heerenveen. Feyenoord eindigde de wedstrijd tegen Heracles zoals deze begonnen was en AZ zag naast de trainer ook de 3 punten uit Alkmaar vertrekken. Het zal dan ook niemand verbazen dat er geen enorme scores werden behaald in speelronde 11 van de Voetbalpool.  Verrassend was wel dat er deze week maar liefst 3 deelnemers zich weekwinnaar mogen noemen. Jarno Messing, Germa ten Duis en Arjan Wagenvoort scoorden alle 3 deze speelronde 39 punten en bleven daarmee Bram Houwen, die ondanks het verlies van zijn Vitesse toch nog 36 punten wist te scoren, ruim voor.

In het algemeen klassement zag koploper Henri Eggink zijn voorsprong op Bas van der Veen weer iets groeien. Bas kende een wat mindere speelronde en deelt nu de tweede plaats met Arjan Wagenvoort. Michiel Balvert scoorde net als vorige week een top 5 klassering in het ronde klassement en ziet zichzelf in het algemeen klassement terug op plaats 4. De plek deelt hij met Sven Hendriks, die een plaatsje is gezakt.