Zoals ieder jaar zal ook nu de laatste trainingsweek van het kalenderjaar afgesloten worden met de ‘Spare-Ribs Avond’ op donderdag 15 december as. Alle seniorenteams, dus Vorden 1 t/m Vorden 7, Dames 1 en 2 en de 45+, zijn hiervoor uitgenodigd en de eerste opgave geeft al een opkomst aan van zo’n 160 spelers en begeleiders. Gert Groot Jebbink zal samen met zijn team wederom zorgen voor de warme hap en daarnaast is het vanaf 21.00 uur ook gewoon ff een gezellige avond in de kantine. Vorden 3 speelt eerst nog haar wedstrijd tegen FC Zutphen 2 en een aantal teams zullen ook eerst nog ff trainen. Komend weekend speelt het 4e elftal nog een bekerwedstrijd tegen Etten 2 en dan zit de eerste helft van het seizoen er officieel op en sluiten wij het kalenderjaar 2022 af bij v.v. Vorden. Voor alle seniorenleden en begeleiding: Tot donderdagavond in kantine ‘de Ark’!