De afgelopen 2 weken wist Rik Schröer het net niet te vinden bij Vorden 4. Vorige week verloren het 4e en scoorde ze maar 1 keer en ook afgelopen wisten ze maar 1x te scoren. Gelukkig werd er toen wel gewonnen met 1-0 van FC Zutphen. Rik blijft hierdoor op 26 punten staan.

Ondertussen is Djoi Stevens een stuk dichterbij gekomen, te weten op een 0,5 punt van Rik. Djoi deed vorige week met Vorden 7 mee en wist daarin 5x te scoren in de met 10-1 gewonnen wedstrijd tegen SVBV. Gisteren wist Djoi ook nog een keer te scoren waardoor Djoi op 25,5 punt staat. Zodoende is het ongemeen spannend tussen Rik en Djoi. Komende zaterdag treffen zij elkaar als Vorden 3 het tegen Vorden 4 op gaat nemen. Dus kom vooral om 17.00 uur op het sportpark in Vorden om deze 2 doelpuntenmachines aan het werk te zien.

Na Rik en Djoi is er een behoorlijk gat naar de concurrentie. Marée Oplaat is de nummer 3 met 14 punten. Kort achter Marée staat Chico Lindenschot met 12 punten en daarachter ligt het allemaal heel dicht bij elkaar.

Wil je weten op welke plek jij staat klik dan op “Wedstrijdinfo” en “Topscorer”.