We zitten inmiddels weer volop in 2023. Alle teams zijn ontwaakt uit de winterstop en hebben inmiddels in ieder geval één wedstrijd gevoetbald. Sommige teams hebben alweer 3 wedstrijden gevoetbald. En er kan geconcludeerd worden dat Vorden 3 en 7 de smaak goed te pakken hebben op het gebied van doelpunten maken. Vorden 3 scoorde in 3 wedstrijden al 15 keer en Vorden 7 scoorde in 3 wedstrijden al 17 keer.

Voor de winterstop waren Rik Schröer en Djoi Stevens aan elkaar gewaagd. Voor Rik is het, in 2023, nog wachten op zijn 1e goal. Djoi daarentegen, heeft de smaak al goed te pakken. Hij naam één derde van de 15 gemaakte doelpunten van Vorden 3 voor zijn rekening en heeft hierdoor overtuigend de koppositie te pakken. Bij Vorden 7 stijgt Niels Siemerink naar de gedeelde 5e plek door 4 doelpunten te maken. Opvallend bij Vorden 7 is dat er bij de 17 doelpunten maar liefst 10 verschillende doelpuntenmakers zaten.

Nog even een inhaalweekend en dan gaan alle teams weer vol aan de bak. Over 2 weken weten we of Djoi nog steeds aan kop gaat en of Rik is begonnen met de achtervolging.

Voor de gehele stand ga naar “Wedstrijdinfo” en klik op “Topscorer”