Nu alle teams zo goed als uitgespeeld zijn, is het tijd om de balans bij de topscorers op te maken. Alleen Vorden 1 en 2 spelen op Tweede Pinksterdag nog een wedstrijd, maar de overige teams zijn uitgespeeld.

Djoi Stevens is overtuigend de topscorerskampioen geworden. Lange tijd had hij geduchte concurrentie van Rik Schröer, maar zeker na de winterstop heeft Djoi hierin het verschil weten te maken en is hij de terechte kampioen. Achter Djoi is Marée Oplaat de nummer 2 geworden. Met 22 doelpunten had ze een groot aandeel in de doelpunten van Vrouwen 1. Of dat uiteindelijk nog leidt tot een kampioenschap zal de komende weken pas bekend worden aangezien de naaste belager Broekland nog 4 wedstrijden moet spelen.

Verder is de top 10 ook gevuld met drie Vorden 7-spelers. Sven Hendriks, Jurjen Temming en Niels Siemerink zorgden samen voor 60 van de meer dan 100 doelpunten die het 7e maakte en daarmee het kampioenschap in de wacht sleepte.

Van deze kant de felicitaties aan Djoi en die zal ongetwijfeld nog gehuldigd gaan worden tijdens het afsluitende Wikee-toernooi. Dus de jongens van Vorden 3 kunnen alvast gaan oefenen om Djoi op de schouders te gaan nemen..

Voor de stand ga naar ‘Wedstrijdinfo’ en klik op ‘Topscorer’.