Mei is de maand waarin de prijzen worden verdeeld. Bij de senioren van Vorden hopen bijvoorbeeld Vorden 2 en 7 nog het kampioenschap binnen te slepen. Vorden 1 probeert te zorgen voor lijfsbehoud in de 2e klasse. Maar naast de teamprestatie wordt in mei ook een individuele prijs verdeeld, die van het topscorersklassement.

Djoi Stevens lijkt deze titel bijna binnen te hebben. De afgelopen 2 weken wist hij weer 3 keer het net te vinden. Hiermee heeft hij bijna 15 punten voorsprong op de nieuwe nummer 2, Chico Lindenschot. Ook hij wist 3 keer het doel te vinden. Rik Schröer is nu de nummer 3. Met 1 doelpunt kon hij niet dichterbij de top komen.

Opvallend is de stijging van de Vorden 7-spelers. In 2 wedstrijden scoorden zij maar liefst 15 keer, waarbij de goalgetters Niels Siemerink, Sven Hendriks en Jurjen Temming er samen 12 voor hun rekening namen.

Voor de gehele stand ga naar “Wedstrijdinfo” en klik op “Topscorer”