De winterstop en de kerstvakantie is voorbij en ook de corona-maatregelen zijn ietwat versoepeld, zodat er vanaf deze week  weer enkele activiteiten binnen onze vereniging zijn en het Sportpark weer benut wordt. Vanaf dinsdag 11 januari gaat het trainingsschema weer van start voor alle teams t/m de JO17 (dus alle spelers en speelsters van 5 t/m 17 jaar). Deze groep mag namelijk van 05.00 uur tot 20.00 uur s’ avonds weer in groepsverband (dus per team/elftal) sporten en tevens is het mogelijk om in deze leeftijdsklasse onderlinge wedstrijden te spelen. Kleedkamers en Kantine blijven echter nog wel gesloten. Voor de groep van 18 jaar en ouder blijft deze week de regel gehandhaafd dat er alleen tussen 05.00 en 17.00 uur buiten gesport mag worden met maximaal 2 personen op 1,5 meter afstand.  Deze week maakt de KNVB tevens de nieuwe indeling bekend van alle jeugdelftallen, want op woensdag 12 januari wordt het 3e trimester bekend gemaakt voor de JO7 t/m de JO12 en de halfjaar (voorjaar)competities voor de JO13 t/m de JO19 en MO13 t/m MO19. Tot nu toe heeft de KNVB de herstart van de competitie nog steeds op 22 januari gepland staan voor de JO7 t/m de JO12 (pupillen) en voor de junioren (JO en MO13 t/m 19) op zaterdag 29 januari.

Houdt de website in de gaten voor het laatste nieuws rondom sportactiviteiten in verband met (gewijzigde) maatregelen.