Voor de derde keer dit seizoen is Twan Eggink weekwinnaar geworden in de vv Vorden Voetbalpool. Twan komt qua aantal gewonnen speelrondes op gelijke hoogte met Dennis Wentink, die ook al drie keer de beste was. Arjan Wagenvoort, Herman Vrielink, Hans Houwen, Werner Jansen en Luc Rouwenhorst hebben allen twee maal de weekwinst behaald in een speelronde. Is het voorspellen van wedstrijden simpelweg geluk of heeft het wellicht toch iets te maken met voetbalinzicht?

Deze week was Twan weer de beste. Michiel Barink, trainer van Vorden 3 en coördinator JO17/JO19 behaalde plaats twee. Een ander lid van de de TJC, coördinator JO13/JO15 André Garritsen (die donderdag zijn 50e verjaardag viert) werd deze speelronde derde. Luc Rouwenhorst is weer met beide benen op de grond, nadat hij zich een speelronde lang de beste van Nederland mocht noemen, al is een vierde plaats natuurlijk ook nog altijd meer dan prima. Ansje Vrielink, afgelopen donderdag nog vierde in speelronde 21, completeert nu de Top 5.

In het algemeen klassement deed Twan goede zaken, want hij steeg van plaats zeven naar plaats vier. Koploper Bas van der Veen pareerde de aanval van Arjan Wagenvoort. Arjan behaalde 20 punten op vrijdag bij Willem II – RKC Waalwijk en mocht zich even koploper noemen, maar na de laatste wedstrijd op zondag staat Bas nog “gewoon” bovenaan. Arjan nam wel de tweede plaats weer over van Herman Vrielink. Plaats vier is nu voor Twan Eggink en vijfde is Sven Hendriks.