Het wordt aanstaande zondag een ware derby-zondag bij v.v. Vorden want zowel het eerste dames als herenteam speelt thuis tegen AZC. Vorden VR1 komt om 12.00 uur in actie en spelen als koploopster van de 4e klas tegen AZC VR1 dat op de 8e plaats staat. S’middags om 14.30 uur staat de derby Vorden – AZC op het programma en beide ploegen treffen elkaar als nummer 9 van de ranglijst met ieders 7 punten uit 6 wedstrijden. Het is alweer vijf jaar geleden dat beide ploegen voor het laatst troffen in de 2e klasse I. In de jaren ervoor stonden de duels tussen beide clubs altijd garant voor veel doelpunten, publiek en spektakel. In de ochtenduren speelt het 2e elftal thuis tegen DCS 2 om 09,30 uur en VR2 thuis om 09.30 uur tegen FC Eibergen VR2. Na afloop van de wedstrijd tussen Vorden en AZC wordt er in de kantine een gezellige 3e helft georganiseerd met o.a. optreden van ‘Zwarte Jannes’.