De voetbalvereniging Vorden heeft gisterennacht om 02.00 uur de poort gesloten en maakte op deze wijze een einde aan een werkelijk geweldig Jubileumweekend in verband met het 90 jarig bestaan van de club. Zowel de vrijdagavond als de gehele zaterdag stond het verenigingsgevoel, de saamhorigheid, de samenwerking en gewoon het heerlijke voetbalgevoel centraal en hebben jong en oud, leden en oud leden, vrijwilligers, sponsoren, supporters, club van 50 leden en overige betrokkenen er met elkaar een prachtig geel-zwart weekend van gemaakt. In de prachtige verbouwde kantine met de gloednieuwe keuken, in de enorme driehoekstent en op de lekker kort geschoren velden verliep het gehele programma op rolletjes en hebben we met z’n allen genoten van een hele mooie verjaardag!

DANK je wel  …… Jubileumcommissie, verenigingen, genodigden, ceremoniemeester, sprekers en reünisten voor de drukke, gezellige en waardevolle receptie en reünie.

DANK je wel ……. J(eugd)A(activiteiten)C(ommissie), spel- en teamleiders en Z-Sport (Han Piels) voor de zeer fraaie en prima georganiseerde voetbalspelen.

DANK je wel ……. voor de opkomst, betrokkenheid en zeer waardevolle herdenking op de Algemene Begraafplaats voor de ontvallen leden!

DANK je wel ……. DARIDAJA voor de meer dan uitstekende organisatie van de zeskamp samen met de spelbegeleiders. We hebben met alle 20 teams en 160 deelnemers enorm genoten, klasse!

DANK je wel ……. Beveiliging, DJ Ti-Tom en Radi538 DJ’s voor de prima organisatie s’avonds tijdens de afsluitende feestavond

DANK je wel ……. Dinsdagploeg, kantinecommissie, veldploeg, kantine- en evenementenmedewerkers, DASH en alle vrijwilligers die de laatste weken en dit weekend mee hebben geholpen aan dit werkelijk prachtige Jubileumweekend.

Wij kijken er nu al met volle tevredenheid, trots en genoegen op terug. Het is geworden wat wij wel gehoopt, maar toch ook niet helemaal verwacht hadden, we hebben onszelf  bij v.v. Vorden wederom verrast. Maar eigenlijk ook niet, want we weten nog steeds, ook na 90 jaar, dat de club springlevend is, betrokken, saamhorig en vol met passie. Bedankt daarvoor en heel veel plezier en succes met de start van de (beker)competitie!

Bestuur v.v. Vorden (Marc, Kees, Oscar, Wilbert, Joris en Martin)

Voor een mooie fotoreportage van het gehele weekend, kun je naar de site van Johan Bolink