Het afgelopen paasweekend was het vrij rustig op de velden van v.v. Vorden. Afgelopen zaterdag kwamen alleen Vorden JO13-1 en Vorden JO17-1 in actie (respectievelijk verloren van Grol JO13-2 en gelijk tegen FC Trias JO17-1) en op tweede paasdag moesten zowel het 3e, 4e, 5e, 6e en 7e elftal de wei in. Vorden 4 en Vorden 5 wonnen hun wedstrijd en staan beide nu alleen aan kop, Vorden 3 speelde gelijk tegen Warnsveldse Boys en staat nu 2 punten achter op koploper Sp. Lochem 4 en het 6e elftal heeft definitief afgehaakt om de titelstrijd door een verliesbeurt tegen Loil 3. Vorden 7 won s’morgens in Mariënvelde van HMC’17 4 en heeft nu definitief een plekje in het linker-rijtje veroverd. Tenslotte kwam Vorden VR1 in actie voor de bekercompetitie en speelde de kwartfinale tegen SDOUC VR1 uit Ulft. De dames van trainer Udo Heij versloegen SDOUC met overtuigende cijfers, 6-2, en plaatste zich zodoende bij de laatste vier. Samen met AZC VR1, Hierden VR1 en Drienerlo VR1 gaat Vorden VR1 binnenkort in ‘de vissenkom’ en moet dan afwachten wat de tegenstander wordt in de halve finale van de bekercompetitie afdeling Oost voor teams uit de 5e en 4e klasse. De finale wordt uiteindelijk op zaterdag 1 juni gespeeld.

Vorden VR1 hebben dit seizoen inloopshirts ontvangen van Activium Achterhoek_Exact Consultancy. Voorafgaand aan de wedstrijd tegen PAX VR1 werd onderstaande foto gemaakt:

Op Facebook staan van zowel de wedstrijd van Vorden VR1 en Vorden JO17-1 weer een aantal fraaie foto’s afgebeeld, van zowel Mark Zelle als Damian Piekaar.