Door een 4-1 overwinning afgelopen zaterdagmiddag tegen Drienerlo VR1 (Enschede) heeft Vorden VR1 de bekerfinale bereikt. Op 1 juni as. zal op een nader door de KNVB te bepalen accommodatie de bekerfinale gespeeld worden tegen Hierden VR1. De ploeg van de trainers Udo Heij en Mikkie Steenbreker doen dit seizoen dus heel lang op twee fronten mee, want ook in de competitie staan de dames nog steeds op een kansrijke positie voor de titel. Tweede pinksterdag staat de confrontatie tegen concurrent Warnsveldse Boys VR1 op het programma en naast noodzakelijke winst op deze buurvrouw is dan ook nog eens extra verliespunten van Warnsveld gewenst, want de achterstand bedraagt 6 verliespunten. In het afgelopen weekend werd er hier en daar ook nog inhaalwedstrijden gespeeld, waarbij o.a. Vorden 3 keurig haar wedstrijd won in Angerlo. Dit houdt in dat het 3e elftal komende zondag de titel kan bemachtigen door te winnen van concurrent Sp. Lochem. Bij een gelijkspel zal op 2e pinksterdag de titel binnen gehaald kunnen worden.