Gisterenavond werd er op fris maar droog Sportpark ‘t Grote Veld twee wedstrijden afgewerkt in het kader van de Achterhoek Cup. Naast de standaardelftallen heeft de Achterhoek Cup ook een editie voor de JO15-1 en zij speelden gisterenavond hun laatste poulewedstrijd. Na de winst op Warnsveldse Boys en VVG werd gisterenavond ook de wedstrijd tegen Terborg/Silvolde JO15-1 gewonnen (2-1) en zodoende eindigt de ploeg van de trainers Bram Oplaat en Hugo van Ditshuizen als poulewinnaar en spelen zij direct na de winterstop de eerste wedstrijd in de knock-out fase van het toernooi. Dit seizoen is de Achterhoek Cup ook weer begonnen met een toernooi voor de Dames en hieraan zal Vorden VR1 ook aan mee doen. Gisterenavond speelde de ploeg van Rob Oplaat en Gerard Garritsen de eerste poulewedstrijd tegen het 2 klassen hoger spelende VIOS Beltrum en verloor deze prettige wedstrijd met 0-8. Vorden VR1 speelt op 11 december nog uit tegen FC Eibergen en op 29 januari thuis tegen SV Ratti.