Beste vrijwilliger van v.v. Vorden,

Sinds een aantal jaren hangt er in de gang bij de kantine een AED (Automatische Externe Defibrillator). Deze kan worden ingezet bij een reanimatie op of rondom het voetbalveld. Het is van groot belang dat er mensen zijn die weten hoe te handelen in acute situaties, die kunnen reanimeren en weten hoe de AED te bedienen. Daarom worden er jaarlijks reanimatie en AED trainingen gegeven binnen VVVorden.

Het bestuur heeft besloten deze cursus 3 jaar achtereen te betalen voor de vrijwilligers, daarna komen de kosten voor eigen rekening. Op woensdag 13 december om 19 uur wordt er een beginnerscursus gegeven in de kantine!

Voor informatie of aanmelden stuur je een appje naar Edith Garritsen 06-10551125