De corona-maatregelen zijn wederom verscherpt en aangepast en voor alle amateur voetbalverenigingen heeft dit ook behoorlijke gevolgen. Bij v.v. Vorden hebben wij de onderstaande regels en afspraken opgesteld, welke vanaf deze week gelden.

Regels en afspraken naar aanleiding van de nieuwste corona-maatregelen vanaf 13 november:

1. Door de week is kantine niet geopend tijdens trainingsavonden

2. Er mag op zowel trainingsavonden als wedstrijddagen geen publiek langs de lijn staan

3. Bij het 1e en 2e elftal (A-categorie) mogen 2 functionarissen van de uit club aanwezig zijn

4. Bij jeugdwedstrijden mogen ouders, die met de auto het elftal vervoeren wel op ons sportpark de wedstrijd bekijken

5. Op zaterdag en zondag mogen vanuit de organisatie van de vereniging de (zaterdag)Coördinator, de vrijwilliger die scant, de kantinemedewerksters en de scheidsrechters/trainers/coaches aanwezig zijn

6. De kantine is op wedstrijddagen (za-zo) geopend

7. Op de bekende plek bij de ingang vd kantine wordt door een vrijwilliger de QR-code gescand voor iedereen ouder dan 18 jaar

8. Overkapping wordt ook gezien als kantine

9. In de kantine mag je alleen zitten, dus dat geldt ook voor de overkapping

10. Kantine is op zaterdag en zondag overdag geopend

11. Bij vragen van ouders of hun kind mee mag voetballen verwijzen wij altijd naar de RIVM, GGD en/of huisarts

Afgelaste wedstrijden

Om te bekijken of er wedstrijden wel of niet doorgaan is het mogelijk om op deze website in het menu te kiezen voor de optie ‘Afgelastingen’. Voor het komende weekend staan hier een aantal wedstrijden genoteerd welke door de corona-maatregelen en de gevolgen hiervan zijn afgelast. Vooral bij de jeugd zijn er wedstrijden afgelast omdat er meerdere spelers/speelsters van 1 team afwezig zijn i.v.m. positief geteste personen in de directe omgeving en/of omdat zij in quarantaine zitten. Ook de wedstrijden van 45+ zijn vanavond afgelast.