Vanochtend heeft de KNVB de indeling bekend gemaakt van alle elftallen en teams in de B-categorie. Bij v.v. Vorden spelen het 1e en 2e elftal in de A-categorie, maar aangezien bij het 2e elftal ook nog twee nieuwe teams zijn ingedeeld (DCS 2 en AZC 3 ipv SDOUC 2 en DVC’26 3) zijn in onderstaand schema alle elftallen van v.v. Vorden mee genomen. Alle jeugdteams (ook de JO19-1 en JO15-1 in de hoofdklasse) zijn ingedeeld in de zogenaamde bekerpoule, oftewel Fase 1 van het seizoen 2022-2023. Deze fase 1 is een poule van 6 met dus 5 wedstrijddagen en deze worden gespeeld op 3, 10, 17, 24 september en 1 oktober.  Na deze Fase 1 worden de teams weer heringedeeld naar wederom een poule van 6 á 7 teams voor Fase 2. Na de winterstop worden de teams, behalve de pupillen, in een competitie van 12 teams ingedeeld. Bij de senioren is er nog steeds sprake van een ‘normale’ competitie en wat hierbij opvalt is dat het 3e en 4e elftal bij elkaar in is gedeeld en zij spelen dus het komende seizoen 2 keer tegen elkaar. De jeugd begint op 3 september met de eerste wedstrijden en de senioren starten op zondag 25 september. De senioren hebben op 4-11 en 18 september eerst nog 3 bekerwedstrijden en voor deze indeling wordt morgen op de site melding gemaakt.

Hierbij de excelsheet met de indelingen van alle 28 teams van v.v. Vorden (werkblad 1 is de senioren en werklblad 2 de jeugd):

Competitie-indeling_Senioren-Jeugd