Een maand geleden had de KNVB de competitie-indeling van de A-categorie al bekend gemaakt en wisten dus bij v.v. Vorden het 1e, 2e en de JO19-1 al waar zij dit seizoen tegen moeten voetballen. Vandaag is ook de B-categorie bekend gemaakt en is het dus nu duidelijk in welke competities alle 30 elftallen van v.v. Vorden dit seizoen komen te spelen. Bij de pupillen (JO8 t/m JO12) is er sprake van een nieuwe opzet en wordt er in vier blokken gewerkt van 4-5 wedstrijden. Bij de meeste senioren – en juniorenteams zijn de elftallen ingedeeld in de achterhoekse/liemerse klasses, alleen de JO15-1 en JO13-1 moeten dit seizoen meer richting Twente-Salland afreizen. Ook Dames 1 moet met tegenstanders uit Broekland, Lemelerveld, Terwolde, Olst en Raalte richting Salland afreizen, maar hebben met Ratti/Socïi, Warnsveld en Basteom ook nog drie mooie streekderby’s op het programma staan. Kijk hieronder in het excelsheet naar alle competitie-indelingen, maar vanaf vandaag is het ook mogelijk om op de APP ‘Voetbal.NL’ de competities van je favoriete team te bekijken.

Klik op onderstaand bestand voor de indeling van Vorden 3 t/m 7 en VR1, voor alle juniorenteams (JO19-2 t/m JO13-3 en MO17/MO19) en alle pupillenteams (JO12-1 t/m JO8-1):

Najaarsindeling_Jeugd_Senioren