17 september 2018 Colmschate ’33 MO17-2 – Socii-Vorden MO17-1

Grote stappen; Deze uitwedstrijd moest op papier een spannende wedstrijd opleveren. Maar vooral doordat wij direct vanaf de aftrap ver vooruit gingen spelen kwam de tegenstander totaal niet aan het voetballen toe, dit was zeker onze eigen verdienste. Het is een risico als je 1 op 1 speelt achterin maar het zorgt er wel voor dat je veel aan het aanvallen komt. Roos vulde hierbij ook een hele belangrijke rol in, de term box to box was zeker op zijn plaats en ieder duel won ze! met een ruststand van 0-6 ging het scoreverloop dus ook als een trein. Waar vooral een aantal mooie steekpassen waren en de overige doelpunten tot stand kwamen door gewoon met zijn allen goed druk te zetten waar vooral Gitte het goede voorbeeld gaf.

De tweede helft bleek alles voor niks te zijn geweest. de coach vertelde namelijk dat we weer met 0-0 zouden beginnen. Dit werd direct weer goed opgepakt en dit resulteerde uiteindelijk tot een eindstand van 0-14. Waarbij ik direct complimenten maar voor het team van Colmschate want zij bleven zeer sportief en probeerden constant te blijven voetballen. Als ik nog 1 speelster moet noemen die er uit sprong was Esther, zij speelde namelijk “zo éénvoudig” maar hierdoor zet ze 3x achter elkaar iemand vrij voor de keeper, met een balletje over 5 meter op het juiste moment en met de juiste snelheid, dat is genieten. Maar zoals altijd, niemand kan het alleen en was het vooral de drive van het hele team wat deze uitslag teweeg heeft gebracht!!! complimenten dames!!

Dit was onze laatste bekerwedstrijd, helaas met 26 doelpunten voor en 5 tegen gaan we niet door in de beker.