Van 31 maart tot en met 6 april is de collecteweek van de gehandicaptensport. Vv Vorden kent een trouwe club collectanten onder haar leden. Binnenkort doen wij weer een beroep op jullie, daar waar het kan doen we dat middels een appje. We hopen dat iedereen zich weer een paar uurtjes inzet voor dit goede doel.

Nieuw is de mogelijkheid om middels een “Tikkie-code” of “QR-code” een bedrag over te maken. Dit kan alleen als men(de gever) een rekening heeft bij de RABO- of KNAB bank. Beide codes staan op de legitimatiekaart vermeld en de gebruiksaanwijzing staat in de info. folder die we samen met de collectebus bij jou afleveren.

Namens Anita Pierik( 552376) en Xaveria Böhmer(552332) wensen we jullie veel succes!